öppethus och kalabalik.

Igår var en lång dag och idag är jag förkyld. Kul va?! Eller inte...

Hade öppethus igår på Åva, var väl helt okej. Tog hela dagen och eftersom jag inte sov hemma natten innan så längtade jag hem en hel del. Eftersom jag gick på öppethus så kommer jag få sluta 11.35 två fredagar i rad. :D
När jag, Hanna och Fina skulle börja röra oss hemåt så hände det en liten olycka. Fina och jag små pratar och helt plötsligt är Hanna borta. Båda blir lite smått oroliga eftersom Hanna svimmar till och från. Så runt knuten satt Hanna i trappan gråtandes. Det hade svartnat för hennes ögon och hon såg suddigt. Hon mådde verkligen inge vidare. Låg och skakade och allt möjligt i närmare en timme. Hennes mamma kom och hon ringde efter en ambulans. Så där satt vi, jag, Fina, Hannas mamma, ena skolsystern och en kille i OP 2:an i ngefär 40 min innan ambulansen kom. Det slutade bra iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0