Mammas dag.

Ännu en gång har jag blivit uppskriven på schemat på jobbet utan att få veta det i tid. Fick nyss veta att jag ska jobba imorgon, vilket jag inte kan eftersom jag ska på buggkurs. Men som tur är så är Angelica en klippa och kunde jobba åt mig. :)

Jag hatar att jag ska åt mig så. Självklart förstår jag att folk glömmer. Folk glömmer att ringa, folk glömmer vad dom lovat. Dummar än så är jag inte. Däremot är jag tillräckligt dum som tar åt mig varje gång. Det är fan inte okej. Jag vet, men tar ändå åt mig. Varför göra det till en big deal egentligen? Folk glömmer, det gör jag oxå. Det är väl bara det att när man gör det till en vana, det är då det börjar kännas....

Grattis mamma, du är bäst. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0