Dag 1 av 2.

Första dagen på buggkursen avklarad. Imorgon är det andra och sista dagen. Hade sjukt ont i huvudet, men det gjorde inte så mycket. Jag kunde svänga runt och ha mig ändå. :) Och attan vad skoj vi hade! Är helt slut nu, vilket iofs inte är så jäkla konstigt eftersom jag är sjuk. Gick lite segt att få in en del, men in gick det till slut. Får se hur mycket jag kommer ihåg imorgon.

Vecka 3 (om jag inte missminner mig), så blir det Vemdalen! :D Och jag längtar så sjukt jäkla mycket! Fy fjuttan vad kul vi ska ha! Det blir till att önska sig en massa pengar i julklapp så man har råd med allt. Men det ska väl inte vara nån större fara med det. :)

Jag vill inte vara någons jävla välgörenhetsprojket. Kan du inte bara vilja vara med mig för att jag är jag och du tycker om mig. Precis som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0