Bra lov

Kom hem för ungefär två timmar sen. Har varit i jakan sen i fredags eftermiddag. Har haft det så sjukt bra!

Kryssningen var sjukt kul oxå! Herre vad kul vi hade det. Jag var på högvarv hela kryssningen och dansade och hade mig. Det blev en hel del drinkar, skratt och herrar som tycker om att dansa medkönet. Det måste göras om!

I fredags åkte först jag och mamma och hälsade på pappa. Han mådde väl bra med tanke på omständigheterna. Efter det dumpade mamma mig vid danderyd och sen åkte jag in för att möta Emelie och sedan åkte vi vidare mot jakan. Vi träffade Anna och åkte till Marie. Där färgades det hår och dracks en del. Sedan tog vi oss vidare till erotik mässan. Haha! Emelie var helt frälst. :) Efter mässan åkte vi hem till Jimmy. När vi skulle dra ifrån Jimmy var det någon som blidde lite oglad för att jag skulle dra. Haha. :)
Igår fyllde Skallen år (även faktiskt min käre bror) och det kom en del släktingar hem till Anna och Skallen. Senare på kvällen begav vi oss till Marie för att festa och fira Skallen. Det var sjukt kul!

Nu ska jag vara en duktig Fis och laga mat. Det här lovet blev så bra som det kunde bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0