Bra helg

Gårdagen var väldigt speciell. Jag fck träffa några av mina favoriter i jakan. :) Sen fick jag ett sms som jag verkligen inte hade väntat mig. Så fort jag tänker på det får jag tårar i ögonen. Inte ledsna tårar. Snarare glada tårar. Det har gjort denna dagen till en väldigt tankspridd dag. Men jag är glad för det.
Fick åka hem till en nestämd pappa. Mindre kul kan man säga. Men nu verkar han iaf må bättre.


I denna värld finns det två personer som jag skulle göra vad som helst för. Jag skulle gå genom eld och vatten för dom. Jag älskar er mer än livet och skulle utan att tveka möta döden istället för er, för utan er skulle jag inte orka andas. Jag är glad och stolt som få över att få vara eran syster.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, vem fick du sms av då? :)

2008-11-16 @ 13:10:52
URL: http://mandin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jocke. :)

2008-11-16 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0