Ah men du då?

Har spridit ut ölburkar i hela huset känns det som. Men jag är glad ändå. :)

Hela dagen har jag gått och tänkt på samma sak. Och jag måste erkänna att jag stör mig på att folk är så jävla fega. Kan iofs inte påstå att jag är speciellt modig själv. Men när det gäller en del saker så blir jag så sjukt trött på att folk inte kan ta sig i kragen och våga göra skillnad. Våga märkas. Jag förstår inte att folk inte reagerar annorlunda, egentligen. Skulle jag varit dom så skulle iaf jag gjort det. Försökt fått folk att fatta. Men icke. Mig gör det inget, för jag vet annat...

Nu ska det knäckas en till öl. Fuck vad jag är patetisk. Sitter här helt själv och dricker öl... Men å andra sidan, det bjöds till maten, så jag skyller på det....





Tänka sig att man har blivit storasyster å gamla dar.. Söt är hon oxå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0