Trött på mössan

Då har man sökt omvårdnadsprogramet på Åva. Syon trodde att jag skulle komma in med tanke på mina poäng, gör jag inte det så har jag ju alltid min plats i sam ekonomi 2:an på Röllingby. Det löser sig!

Besöket på Bosön idag var väldigt omtumlande. Först flöt jag flytarium och sen var det prat i nästan en timme. Det tar vill jag lova. Jag var attan trött, det var det nog flera som märkte. Måste erkänna att jag fortfarande är lite trött i mössan, eller hatten... välj själv! 8-)

Time to sova!

jag luktar du just nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa det är vecka 33, den är reserverad för eventuell resa :)

2008-05-07 @ 21:25:22
URL: http://mandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0