Malta nästa.

Jahaja, då ska man åka till Malta den 15:e juni. Kul va? Hoppas det. :) Blir inte ens borta en vecka, kommer hem igen den 18:e så det blir bara tre dagar. Kan vara lite lagom. Ska åka med pappa, NilsGunnar (min bror (Gunnar) och hans flickvän (Nils) för er som inte visste), Jocke och kanske mamma.

Annars så bekymrar jag mig mest för hur jag ska ha råd med allt i sommar. Måste betala Gotland som jag inte gjort än och jag mår attan dåligt för det. Planerar att göra det till helgen när studiebidraget och matersättningen kommer. Sen ska jag ha råd att leva på Gotland oxå. Sen blir det en tatuering och sen på det en vecka utomlands med massa söta brudar. Men jag får väl leva fattigt där emellan. (: Eller bara jobba häcken av mig!

Nu hade jag tänkt glo på Ghost Whisperer och sen sussa lite. Innan dess tänkte jag bjuda på en söt bild på mig själv från igår. ;D

image66
Jag funderar på att färga mitt hår sådär, snyggt va?

Kommentarer
Postat av: caroliten

Det är chill på matfronten, jag överlevde 11 dagar i Åre på Havregrynsgröt till frukost, och nudlar till middag. Lunch hade jag inte råd med, de pengarna gick till krogbesök. Lycka till! ;)

2008-05-28 @ 23:48:28
Postat av: Sofie

Tänkte det faktiskt, att man nog kan överleva. ;D

2008-05-29 @ 17:30:32
Postat av: Caroliten

Precis, det är det jag menar, man behöver faktiskt bara ÖVERLEVA, det är allt!
lyxliv kan man leva när man blir stor :D

2008-05-30 @ 01:17:19
Postat av: Sofie

Lyxliv är överskattat. ;D

2008-05-31 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0