Lite komiskt.

Något som jag faktiskt glömt skrivit om är i fredags. Först var jag på grönan med, Julia, Aline och Natha. Vi hade superduper mega mysigt! :) Bilder finns att se på http://minipundek.bilddagboken.se Gästlösen kan fås vid förfrågan.
Senare på kvällen så mötte jag, Aline och Natha upp Ullis med fler. Först efter massa spring så satte vi oss på Friday's och dega, sen drog vi till 360. Och nu kommer jag till det som jag verkligen glömt att skriva om som verkligen måste skrivas!

När vi var på 360 så skulle vi gå över dansgolvet, jag gick sist. Helt plötsligt tar någon tag i mig och säger
- Det här är danskar.
- Jaha...?
- Dom vill ha brudar.
- Jaha!?
- Dom vaktar kungen!
- Aha, det gör min bror oxå!
- Jag är (såndär som jag alltid glömmer bort vad det heter, men iaf en sån som vaktar kungen 8-)).
- Min bror är 113 (fast egentligen så är han 311, blandade ihop siffrorna 8-)) Ekelund!
Killen tar tag i mig och säger; - Kom med här!
Stannar vid ett bord och det enda jag får fram är; - Ante!
Ibland är världen liten. :) Nu vet jag iaf till nästa gång att han är 311 Ekelund och inte 113 Ekelund. Viktigt sånt där med siffror. 8-)

En bild från i fredags ska jag nog bjuda på.

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0