Lista hit och lista dit

Jag är jätte trött och håller på att bli förkyld. Seg efter besöket på Bosön i måndags. Men det är sånt man får räkna med. Det är framstegen som räknas.
Jag hoppas att sommaren kommer bli en bra sommar. Hoppas inte du det?

Bara för att jag ska behålla det positiva så tänkte jag göra en lista på sånt där som komma skall. (: Jag tror jag håller på att bli besatt av listor. ^^

  • 30/5 - Kiss Med HetLisa ;;
  • 5/6 - Jocke kommer hem
  • 13/6 - Sommarlovet kan börja
  • 15/6-18/6 - Malta med familjen och Linnea
  • 26/6-29/6 - Chappen med Lundgrens + några till
  • 13/7-20/7 - Gotland med massa söta brudar
  • 28/7 - Tatuering

Det blir nog bra, hoppas jag. (:



image67

Du vet att du finns, du vet bara inte ifall dom ser dig eller inte....

Kommentarer
Postat av: Ellen

Berätta lite mer om tatueringen. Vet bara vilket ställe du skall göra det på.

2008-05-29 @ 01:04:06
URL: http://detvarkaisersomsadet.blogg.se
Postat av: Sofie

Det ska bli körsbärsblommor på en kvist, på ankeln. (:

2008-05-29 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0