KISS är skiten!

Igår var jag och HetLisa på KISS (för er som kanske missat det ;)). Lisa och jag möttes upp vid KTH för att köa lite. Det var några framför oss, rätt många faktiskt, men sen så var det en hel del bakom oss oxå, ännu fler tom. Bakom oss stog det två brudar från Örebro och några killar från Jönköping. Den ena av brudarna frågade Lisa om hon fick låna läppstift av henne och det fick hon ju förstås. Helt plötsligt så ville hon som låna läppstift av Lisa ha en puss på bröstet så hon fick en fin pussmun. Lisa ville oxå ha en så hon fick en tillbaka. Sen fick jag en på kinden, den blev inte så jätte fin.

Väl inne blidde det först en KISS t-shirt och sen gick vi och ställde oss. ;O
Första förbandet var Happypill, var inte så speciellt. Andra förbandet, 13åringarna från Oklahoma, Crooked X, var helt klart bättre. Sista låten dom körde var en av mina favoritlåtar another brick in the wall.
Sen var det dags för det som alla väntat på, KISS! ;; Det var grymt. Tyvärr så svek min röst mig lite ett tag, men den kom tillbaka sen. ;P Lät jag inte som en kvävd anka redan innan konserten så gjorde jag det garanterat efteråt.
Det kom en läskig äldre man i ljus lila skjorta som var rätt full. Han sa till mig att KISS inte hade börjat spela än (han missa nog att dom stog på scenen). Sen sa han att dom var gamla gubbar, tom äldre än honom. Han var störd. 8-) Han hamna emellan mig och Lisa på nåt vänster. Sen så sa han att "blondinen" behövde hjälp med att filma (?!). Så jag trängde mig förbi honom, då tog han sig friheten att ta på min röv. Trevlig kille det där.

Efter den otroligt bra konserten så begav jag och Lisa mig till Harry's B James, vilket vi inte var ensamma om. Vi stog i kö ungefär 70min innan vi fick komma in. I kön träffa vi en otroligt trevlig kille vid namn Erik, men vi kalla honom för Jan-Erik istället. Han blev lite kär i mig tror jag. 8-)
Där träffa vi på Dick och Jansson. Först slängde Jansson på oss en varsin storstark, sen kom Dick med jäger (varken jag eller Lisa är speciellt förtjusta i jäger), sen kom Jan-Erik och börja hälla i mig öl han oxå. Snälla pojkar. :)
Sen helt random så blev vi nerslitna vid ett bord, och vem satt där om inte Willy från Bygglov. Det första killen bredvid mig sa efter att han presenterat sig var "han är känd från TV". Det hade jag ju absolut inte märkt. 8-) Haha. Sen sa han, jag citerar, "han är våran fittmagnet, han drar hit brudar och vi skrämmer iväg dom". Rätt förståligt ifall man säger sådär, faktiskt... Sen sätter det sig en annan kille bredvid mig på andra sidan och hälsar sen säger han, jag citerar igen, "han är känd från TV!". Shit, jag blidde så förvånad.

Nej du Lisa, det där borde vi göra om oftare. Eller hur? :)

KISS är skiten. Bara så du vet...



Kommentarer
Postat av: Lisa.

Kiss forever!

2008-06-01 @ 14:24:22
Postat av: Sofie

KISS <3

2008-06-02 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0