Grattis HetLisa

Igår fyllde Lisa år så hon, jag, Sara och Ellen var på Friday's och drack drinkar. :)
Det var lite skoj, för Sara ringde när jag slutade och sa att jag skulle följa med. Så jag begav mig till henne och Ellen för att sen möta Lisa hemma hos Ellen. Lisa hade ingen aning om att jag skulle med så jag gömde mig på toan och väntade tills hon kom. Oj vad vi fnissa. 8-)

Mysigt hade vi iaf! Ellen var gröna gubben vid övergångsstället och jag var röda gubben. Manligast i hela Sverige. 8-)

Jag tycker det är så roligt när Ellen presenterar mig, "Det här är Snusking!" Jag blir lika glad i magen varje gång!


    


          


Kommentarer
Postat av: Lisa.

Jag hade en LITEN aning! 8-) Men inte att du skulle stå just där. 8-)

2008-05-14 @ 21:10:03
Postat av: Sofie

Ok, du hade en LITEN aning, men du blev jätte förvånad när du såg mig. 8-)

2008-05-14 @ 21:21:01
Postat av: Ellen

Vad snygg jag är när jag ler. =)

Jag kan inte tänka mig annat än att presentera dig som Snusking, som sanningen skall fram. Jag försökte, men det går faktiskt inte att säga Sofie. ^^

2008-05-18 @ 22:47:00
URL: http://detvarkaisersomsadet.blogg.se
Postat av: Sofie

Gud vad glad jag blir nu Kassler! :D

2008-05-19 @ 00:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0