Bra lista, ohja.

För att muntra upp mig lite tänkte jag skriva en lista på bra saker som komma skall;

  • Tatuera mig
  • Kiss med HetLisa
  • Jobba och tjäna pengar
  • High Chaparral med familjerna + Emelie, Neger, Marie och Christer (hoppas jag iaf!)
  • Gotland v. 29 med brudarna
  • Hälsa på Fia på kvarnbadet
  • Fler besök på Bosön (förhoppningsvis med bra resultat)
  • Fixa körkortet

Idag hade vi avslutning på Line Dance'n (för er som inte vet det så börja jag på Line Dance nu i vår). Det var skit kul! Så nu har jag lärt mig 17olika danser, och fler ska det bli! Ska nämligen gå en till kurs i höst.

Jag och Fia skulle ha en liten tävling idag. Vi skulle äta varsin munk utan att slicka oss om munnen, båda klarade det. Vi konstaterade att vi kanske skulle behövt ett visst antal till, så vi värmde bara upp idag inför kommande tävling. När den kommer, det lär märkas... 8-)


Kommentarer
Postat av: Lisa.

Jag vill att du ska på studentskiva med mig, Ellen och kanske Sara också. 8-)

2008-05-10 @ 12:25:02
Postat av: Sofie

Författarnas skiva, när? 8-)

2008-05-10 @ 23:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0