blää.

Inte nog med att jag är yr i huvudet större delen av dagen så har jag äcklig tandvärk, plus att mina kaniner har rykt ihop! Det är så att den ena (Bullen) bor utomhus för sig själv medans den andra (Ängla) bor inomhus, men hon ska så småningom bli utekanin hon oxå. Så jag brukar låta henne vara ute i Bullens bur en stund på dagen för att hon ska få vara ute (det har inte hänt så många gånger, men någon gång så där), kan ju inte vara kul att sitta inne när solen skiner och det är attan varmt inne, eller hur? 8-)
Hur som helst så har dom små bråkat förut, men då har jag delat på dom. Så igår hade jag dom tillsammans och det gick bra. Ibland ger det sig när dom bråkar och eftersom det inte hade hänt nåt så tänkte jag att det skulle bli bättre. Så idag fick Ängla hälsa på farbror Bullen och var där ute i ett par timmar. Sen skulle jag gå och hämta henne, då hade den lilla skiten blod vid ögat. Farbrorn haderivit henne ovanför ögat, under ögat och på ena örat, själv var han fläck fri.

Släpp aldrig ihop en lillskit med en surgubbe, det kan sluta illa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0