tired of being...

Känns som att det börjar bli dags att skriva igen. Kanske göra en kort sammanfattning av USAresan? Om någon nu skulle vara intreserad. Nej, det får bli en annan dag...

Jag är jätte trött och helt tom i huvudet. Det sitter i fortfarande. Hyf. Men det är sånt som händer.
Om en vecka blir det besök hos doktorn för diskussion om mediciner hit och dit. Ökad dos eller byta, det lär märkas då...

Lyssnar på Line of fire, och funderar över vad som får mig att orka med dagarna som kommer... Det blir vad man gör det till... Eller?




ta mitt hjärta i din hand
ta mig till den plats
där hoppet har ett namn



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Joo sofie vännen! Jag vill jätte gärna läsa om USA!

2008-03-14 @ 00:11:36
URL: http://nightalie.blogg.se
Postat av: Sofie

Hehe, det kommer. ;O

2008-03-14 @ 07:20:14
Postat av: Anonym

mandis också :)

2008-03-15 @ 09:27:52
URL: http://mandin.blogg.se
Postat av: Sofie

:)))

2008-03-17 @ 00:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0