Äckelnatt.

Inatt var en jobbig natt. När jag la mig i sängen för att sova så började allt.
Först ryckte hela kroppen till, gång på gång. Sen när jag blundade, kändes det som att det stog några ovanför mig och tokstirrade. Jag ryckte till och öppna ögonen, men dom enda i rummet var jag och Ängla. Det ryckte, ryckte och ryckte. Ena gången värre än den andra. Till slut somna jag iaf...
Senare vaknade jag av telefonen och när jag sen igen skulle försöka somna om, började allt om igen. Som om någon kommit åt repet. Samma visa var det imorse när jag ville sova lite till. Rycken och ögonen. Det blidde ingen mer sömn för min del.... Äckelnatt.




Minga är bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0