Sjuk och äcklig.

Sjuk och jävlig. Ble. Orkar inte med sånt. Har iaf fått PC så det borde bli bättre snart.
Idag skulle ha varit min sista dag på ZooKompanet, men eftersom jag var sjuk så blev min sista dag i tisdags. :/ Saknar lill kakkisen superdupermega mycket!

Imorgon ska jag vara hundvakt till två mellanschnauzer och en dvärgschnauzer. (: Det blir nog bra och skoj! På lördag blir det jobb 11-19 och på söndag bär det av med 4 färjan mot Skavsta och för en tripp med flyg till Malta. Det blir nog bra i slutet.





Look at me
You may think you see
Who I really am
But you'll never know me
Everyday, it's as if I play a part

Now I see, if I wear a mask
I can fool the world
But I can not fool my heart

Who is that girl I see,
Staring straight back at me
When will my reflection show
Who I am inside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0