Where to go?

Om en vecka är jag och familjen på Malta, så som det känns just nu så skulle jag vilja stanna där hela sommaren. Iaf över midsommar... För sen blir det chappen! <3

Helgen har varit rätt lugn. Har jobbat torsdag - lördag. Har iofs varit bra, får ju pengar. Sånt är bra har jag hört. Annars har jag tagit det rätt lugnt. Mest sovit, iaf försökt eftersom jag varit sjuk och fortfarande känner mig lite ofrisk. Men det går nog över.

Har satt ihop mina små skitungar och det verkar gå bra. :) Så jävla skönt. Ängla verkar jätte nöjd över lite sällskap och Bullen verkar bara glad över att han slipper bråka med henne. 8-) Jävla skit grisar!

Annars känner jag mig bara tom på insidan. Jag vill så gärna bara lyfta luren och ringa dig, eller iaf skicka ett sms. För just nu så skulle ditt sällskap ge mig så mycket. Men jag kan inte. Jag vet vart du finns och att jag alltid kan höra av mig, precis som du sa. Men det går inte... Det tar emot...





Vad gör jag nu då?


Kommentarer
Postat av: Jan-Erik

Är du borta på midsommar?

2008-06-09 @ 16:29:12
Postat av: Jan-Erik

Är du borta på midsommar?

2008-06-09 @ 16:39:32
Postat av: Sofie

Nej det är jag inte Jan-Erik.

2008-06-09 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0