Öroninflammation, woho!

Jaha, då hade man öroninflammation. Har inte haft det på säkert 10år. Då hade jag det iofs näst intill hela tiden. Men jag kände igen smärtan iaf. Som tur var så har det inte gått hål på trummhinnan så jag har fått bukt på det. Vätskan har runnit undan, inte allt men en del. Det är bra. Hoppas bara att jag mår hyfsat på onsdag så jag orkar åka till Bosön. Och att jag orkar jobba på torsdag.

Nästa torsdag är sista dagen på Zoo Kompaniet. Det känns jätte skumt. Tanken gör mig alldeles förvirrad. Har varit där i 6 månader och snart så är jag inte där längre. Ojojoj vad jag kommer sakna alla. :/






I hear the echo of a promise I made
When you're strong you can stand on your own
But those words grow distant as I look at your face
No, I don't wanna go it alone
I never thought I'd lay my heart on the line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0