High Chaparral <3

Kom hem för någon timme sen och har verkligen haft det underbart. Kanske inte så underbart idag eftersom jag mått cp dåligt med ångest och allt vad det heter. Men med lite tur kanske jag ska ner på avslutnings helgen med Christer, Emelie, Neger, Marie, Anna och säkert några fler. (:

Imorgon ska jag jobba, börjar 7.30. :/ Har verkligen ingen lust, men ligger efter en hel del vad det gäller det ekonomiska så det är väl bra, antar jag.

Jag har kommit in på omvårdnadsprogramet på Åva. Men jag känner mig inte speciellt glad, trots allt. Det är inge bra, jag borde vara glad. Jag vill vara glad.

High Chaparral är helt underbart och jag vill verkligen tillbaka. Jag vill inte vara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0