6 timmar kvar.

Imorgon bär det av med 6 färjan mot Chappen! :D Så attan mest med underbart det ska bli.
Igår var jag ju på ZooKompaniet och träffade Karin, Daniel, katt tjejen (som jag aldrig kommer ihåg namnet på men jag tror att det är Katrin) och Markus. Det var hur skoj som helst! (: Dom fick en tårta. Och Fis fock en kram av Karin och Daniel. Sen ville jag gråta lite, men jag gjorde inte det. Var lite trist att varken Linda eller Simon var där, eller Johan. Men ska hälsa på massa fler gånger. (: Och Smulan var sötast och kelades med mig. Tulle kakis!

Fixade en hage till mina skitungar igår, dom blidde glada. Mest Bullen tror jag. (: Tog en bild på honom när han var sötast.


Bästaste farbrorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0