Trött i mössan

Sitter här på min otroligt osköna stol och är så sjukt trött. Imorgon ska jag sova lääääääääänge. Det finns dock risk för att någon kommer komma och störa. Attan osnällt.

Idag har jag jobbat. Det är visserligen inte så superdupermega skoj, men jag fick jobba med Lollo och det är skoj för henne träffar man inte så ofta. :) Dessutom så var det massa andra gulliga flickor där! :) Sen var det några andra mer ogulliga också...

Imorgon vill jag;
vinna på lotto
vakna upp utvilad
ta en lång skön dusch
att någon ska ringa
vara glad som en banan

Imorgon kommer jag;
inte att vinna på lotto, iaf inte så mycket som jag vill
med lite tur vakna upp utvilad
ta en dusch, troligen inte en lång och skön
inte få samtal från denna någon som jag vill ska ringa
vara lika glad som en rutten banan





för det mesta så är jag i min egen lilla värld
där kan jag glömma alla andra som inte vill mig väl

varför jag varför jag
varför inte nån av alla andra
är jag inte lika mycket värd
varför jag varför jag
har jag gjort nånting mot alla andra
en fråga som jag har här inom mig

en hög mur så hög
att ingen nånsin kommit över
i mörkaste mörker lever jag

varför jag varför jag
kommer något någonsin att hände
kommer det någonsin att få ett slut
....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0