Grattis bror.

Idag fyller min bror 20 och han kommer hem! :D Jag är skit glad för det eftersom jag inte har träffat honom sen vi var på high chaparral. Men det är väl bara att inse att det är så det kommer vara från och med nu. That sucks!

Som vanligt finns det alldeles för mycket saker som jag borde göra men alldeles för lite ork. Men det innebär väl egentligen att allt är som vanligt. Ja, det gör det.

Bara så ni vet så är jag en slyna. Jag vet inte hur det gick till, men tydligen är jag det. Eftersom jag tydligen knullar runt. Det är tur att det finns dom som vet om såna saker som kan informera en om det. Dööh.

Jag har verkligen blivit helt besatt av Rednex - Cotton Eye Joe, ojojoj vad jag tänker på chappen då! ;D Och snart bär det av dit igen! Med Anna, Emelie och Marie. Bara brudar, det blir nog bra det! :)

Grattis Ante! <3




And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
and sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och jag är tydligen en slampa, vet inte hur det gick till heller. 8-)

2008-07-30 @ 18:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0