Baked Alaska.

Fy fan vad en del kan vara grykmt jävla irriterade för ingenting! Så otrevliga och dumma. Ibland hatar jag verkligen kunder.

Imorgon blir det jobb, i övermorgon oxå. Egentligen skulle jag varit ledig båda dagarna, men när Harry frågade så kunde jag inte säga nej. Som vanligt.... Men vad fan, det är ju pengar!
På lördag blir det festival med mamma. :) Lillasyster spelar och jag är så gladis!


Nu ska jag sätta mig med min Baked Alaska (Ben&Jerry's glass(MMMMMMMMMMM)), och titta på Saved. PUSS HEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad gott med ben &jessys....

2008-07-16 @ 21:49:47
URL: http://mandin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det var MUMS!

2008-07-17 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0