Spöken under sängen

Det är synd om Lisa. För hon är rädd för spökena som finns under hennes säng. Men det gör inte så mycket, för det är jag också. Fast egentligen mer rädd för spökena under min säng. Men med en banan med nervik löser sig allt.

Själv är jag just nu hur trött som helst. Ovanligt va? Hmm. Borde nog sova ut imorgon. Läääääääääänge! Oj vad skönt.
Dessutom ska jag ta mig i kragen och göra lite vettiga saker imorgon, hade jag tänkt iaf. Fast, känner jag mig själv lär jag inte göra det. Tss. Knastoka. Hade tänkt att jag skulle ut och springa igår. Min mamma har nämligen ett schema som får en att öka kondisen så man kan springa 5km efter ett visst antal veckor (som jag just nu självklar inte kommer ihåg). Hur som helst så tänkte jag iaf göra det igår, men Janina drog med mig ut på busigheter istället. Det sluta med att vi ragga hem en taxichaffis. Elit eller vad? Dessutom så blev jag Äpple igår. Iaf så hade jag tänkt springa idag istället, men ack så var jag för trött. Ble.

Jag borde kanske sussa lite. Eller vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars mig, stackars dig. :(

2008-07-30 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0