Jobbe.

Idag har jag jobbat, det var jäääääääätte skoj, verkligen. Men lunchen var god iaf. ;)

Mamma var hos veterinären idag med Bullen, jag tyckte nämligen att hans tänder verkade lite långa och sne och började fundera på ifall han inte kunde äta som han skulle eftersom han blivit smalare. Men veterinären tyckte att han var fin i munnen och kände igenom honom. Hon tyckte att det var kul att träffa en så gammal kanin i så bra skick. :) 8 ½ år och pigg och kry. Det är min farbror det.

Jag har beslutat mig för att jag inte ska följa med till Gotland. På sätt och vis känns det tråkigt, men jag vet inte om psyket kommer klara av det. Inte så många dagar iaf.

Snart ska jag tatuera mig oxå! Fy fjuttan vad jag längtar! Min mamma kommer nog få följa med och hålla mig i handen då. :)
Har redan börjat planera nästa som kommer bli på insidan av handleden.

Imorgon och på torsdag är jag ledig, men jag har inte en blekaste om vad jag ska göra. Men det löser sig nog, kan alltid åka lite båt eller nåt. Sånt är skoj har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa för vem var det som gjorde delar av lunchen? ;)

2008-07-02 @ 11:39:18
URL: http://mandin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mandis. ;)

2008-07-03 @ 23:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0