Gömda är bra tralala

Min mamma har smittat av sig med sitt talbok lyssnande. Nu har jag blivit besatt av Gömda och lyssnar nästan hela tiden. Men fan vad bra den är! ;; Den handlar om en tjej som träffar en man från Libanon och dom blir tillsammans. Tjejen blir gravid och hon klarar inte riktigt av graviditeten så hon får ligga på sjukhus under nästan hela graviditeten. När hon får permiss så tvingar mannen henne att laga mat och gå med ut på fest. Vägrar hon blir hon misshandlad. Det är nå brutalt vad han håller på med, det hemskaste med hela historien är att den är sann....

Idag var jag på skansen med Jessica, Anna och Ella. Det var superdupermega mysigt! Vi tittade på soeta djur, åt pannkisar, bullar och glass! MMMMMMM.

Imorgon åker mamma till Estland och nästa helg kommer det grabbar från småland. ;D Får hoppas att det är nån snäll själ som vill byta min lördag bara. Men det finns det nog! (:

Jag var jätte duktig idag. Jag gjorde en familj på the Sims 2 som heter Straaanger och består av Den Deformerade, Tantis och Paris. Nu blir HetLisa gladis. Imorgon kommer det bilder också. Jag blev lite ledsen på ögat faktiskt. Jag tyckte nämligen att Den Deformerade och Paris skulle bli kära i varandra, men dom tyckte inte om varandra så mycket så det fick bli Den Deformerade och Tantis istället.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Paris vill ju vara singel så hon kan pussas med alla, så det blev bra. Och Tantis är ju modell så hon måste vara tillsammans med den snyggaste killen - Den Deformerade. 8-)

2008-07-04 @ 10:36:35
Postat av: Sofie

Jaa, det blir bra det! 8-) Dom tycker om att ha myspys! <3

2008-07-04 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0