citalopram och relationer

Jag är helt slut. Så jävla trött.
Pappa började babbla om min medicin idag. Han sa saker som "du kanske borde sluta med det innan du börjar skolan", "hur länge har du tagit dom", "hade du inte ökat dosen". Ja, jag kanske borde sluta innan jag börjar skolan, men jag tror inte det är någon idé. 10 månader. Ja, men det slutade som det gjorde.
Han vill bara väl och det tycker jag verkligen om. Just då orkade jag bara inte. Och jag borde nog själv ta mig en tankeställare och fundera ut vad jag ska göra. Helst av allt skulle jag vilja få komma till psykavdelningen och diskutera det med dom. Men jag vet inte....

Imorgon blir det jobb och jag hoppas på att det blir utgång till Klubb Onsdag på kvällen. Skulle vara väldigt skoj.

Det kanske stämmer det där du sa, att jag kanske vill ha en pojkvän. Men hur går det ihop när jag är relations rädd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0