who's that girl?

Pappa är orolig för att jag inte kommer palla resa bort. Jag har ingen aning om ifall jag kommer palla resan eller inte, men jag hoppas verkligen att jag gör det. Men någon garanti finns det ju inte...
Jag vill inte göra någon av dom besviken...

Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter, men jag vet att jag inte kommer kunna somna. Tycker inte om att fylla år, sånt ger mig bara ångest. Stress, panik... you name it! Men det är ju vardagsmat så vad fan, bring it! Tss. Skjut mig när ni ändå håller på.


Who's that girl, where's she from?
No she can't be the one
That you want, that that has stolen my world
It's not real, it's not right
It's my day, it's my night
By the way, who's that girl livin' my life?

It seems like everything's the same around me
Then I look again and everything has changed
I'm not dreamin' so I don't know why
She's everywhere I wanna be

Who's that girl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0