virrvarr.

Vissa dagar är bättre än andra. Så är det bara.

Idag ringde kusinerna och gratta mig, i efterskott... Dom hade glömt lite granda. Men dom är söta ändå. :)
På torsdag bär det av till staterna och jag har inte fattat det än. Det känns bara konstigt. Drygt två veckor utan tjockisarna kommer bli jobbigt. Ingen Minga att krama när jag bara vill slita sönder kläderna och allt där under. Ingen Ängla som hoppar upp i sängen och myser vid läggdags. Ingen Bulle som kommer och pussar en när man kommer med mat. Men det ska nog gå bra. Jag försöker intala mig själv det.

Huvudet gör ont och jag är yr i huvudet hela tiden. Magen gör ont och handen vill inte alltid. Dessutom har jag träningsväkr, varför vet jag inte...

Som sagt, vissa dagar är bättre än andra. Ifall idag är en sån dag, det vet jag inte...


                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0