USA - here we come

USA resan är bokad och snart bär det av. Första stopp blir New York, sen bär det vidare till San Francisco och sist men inte minst blir det Las Vegas. Sen lär det bli en hel del stopp emellan (iaf om jag känner min käre far rätt).
Det ska bli sjukt skönt att lämna allt i drygt två veckor. Dessutom så ska jag få min födelsedags present när vi kommer till New York, en ny kamera. :)

Handen har börjat göra mer ont än den gjort efter operationen. Men dom sa att det skulle ta upp till ett år innan den är helt återställd så, det är ju bara att vänta och se. Magen värker också, men det brukar den ju göra.

det blir mycket när den blinde plötsligt ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0