ZK <3

Idag har jag varit på skansen med min klass och mina föräldrar var faktiskt med också. Det var riktigt kul! Trodde att jag skulle avliva på kuppen, men det gjorde jag icke!

På hem vägen var jag förbi Zoo Kompaniet och träffade Johan och Daniel! Åh, saknar dom en massa jätte mycket! Dom var lika jävliga som vanligt. :) Sen blidde Daniel lite seriös för en stund och om jag har tur kanske jag kan få jobb där. Hoppashoppashoppas!

Nyss ringde Veronica och jag blidde såhär glad. *visar*

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att jag kan skrubba bort allt det äckliga. Men det har jag aldrig lyckats med förut så varför skulle det funka nu? Fast å andra sidan, under har ju skett förr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0