Pengar, tack

Sitter och är med dom andra i klassen på deras datakunskap. Inte direkt roande, men har man håltimme så har man. Då gör man det mesta för att ha något annat att göra.


Imorgon är det lucia och jag ska jobba. Jag vill verkligen inte jobba, ovanligt va? Tss. Har verkligen ingen lust, men jag behöver verkligen pengarna om jag ska överleva en hel vecka i Vemdalen. Dessutom ska Nutte ha pengar av mig och jag börjar bli galet desperat efter nya skor. Dom jag har på mig nu har hål i hälen, så jag blir lite blöt när det är blött ute.. Kul va?! Sen skulle jag bli väldigt glad om jag fick köpa nya kläder. Det behövs också. Pengar, pegnar, pengar. Jag behöver pengar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0