feel like dancing

Igår var jag i Skultuna med Veronica, Mathias och Josefin och dansade. Var så sjukt jävla kul! Mathias är kunglig på att dansa och tack vare några tips så släppte en del spärrar både i buggen och foxen. :)

På väg hem sa Veronica att hon hade ont i käkarna för att hon hade lett så mycket, och jag kunde bara hålla med. Blev nog ett bar extra rutor på magen oxå efter allt skrattande.

Fick den stora äran att träffa Tito, sjukt söt vovve. Sen träffa jag Jannica och deras mamma oxå, det var skoj.
Eftersom vi kom till berga vid 12 nån gång fick jag sova hos Veronica. Det var mys. :)

Såhär kul har jag inte haft på länge. Tack för allt! :)


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0