Tisdag utan jobb.

Inget jobb för mig idag, är attan sjuk. Nyser hela tiden och har ont i halsen och öronen. Dessutom är jag snorig som jag vet inte vad. :/ Skulle gärna åkt till jobbet, men det var nog bäst att jag var hemma idag, blir nog hemma imorgon oxå. Hoppas jag orkar på torsdag, för jag saknar mupparna attan mycket.

På fredag ska jag träffa syon. Vi ska diskutera mitt gymnasieval. Har tänkt en hel del på att läsa på distans. Skulle vara jävligt skönt. I sånna fall skulle jag kunna jobba mer  än bara helger (ska bara skaffa jobb först), dessutom så tror jag att jag skulle få mer gjort hemma om jag väl ger mig fan på att göra nåt, än om jag skulle sitta vid en äcklig skolbänk och lyssna på en lärare som försöker lära en bunt med "ungar" massa saker som bara tisslar och tasslar. Kan inte påstå att jag saknar det. Möjligen att jag saknar 9:an, men inte 1:an eller 2:an. Det enda jag saknar från 1:an är Lisa, Zaar och Ellen! :) Men för att träffa dom behöver man inte gå i skolan och tur är det!
Med lite tur så blir det bra.

Har fått provsvaren. Lever värdena var bra, men ändå så finns det en hel del tankar kring det hela. Dessutom så är remissen skickad, så jag hoppas få besked om det snart oxå!

Kommentarer
Postat av: Lisa.

Jag håller också på med gymnasieval. 8-) Hur läser man på distans?

2008-04-22 @ 20:23:11
Postat av: Sofie

Ska du oxå byta? ;O
Det finns skolor som erbjuder det, men jag vet icke vilka. Men det tänkte jag ta reda på. 8-)

2008-04-22 @ 21:19:53
Postat av: Lisa.

Ja, jag ska kanske byta, eftersom jag ändå måste gå om och hatar radio. 8-)

2008-04-24 @ 10:18:24
Postat av: Sofie

Radio verkar ju kul. 8-) Men jag förstår att du funderar på att byta. ;O

2008-04-24 @ 11:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0