take me away.

Jätte roligt i morse när jag vaknade. Yr i huvudet och det kändes som jag fick svindel när jag låg ner. Kroppen skaka och det svartna för ögonen någon sekund. Lite granda i klass med "äckelnatt", fast jag har varit med om värre nätter. Som då när det kändes som om någon drog handen längs kroppen. Ögon som stirrade. Röster i huvudet. Jag kände mig verkligen förföljd. När mörkret kom, försvann alla chanser att kunna somna. Skillnaden med "äckelnatten" var att för någon stund så var den allt annat än äckligt. Då när jag fick prata med söta rara du. :) 

Förutom att morgonen var hård så skulle jag väldigt gärna vilja komma härifrån. Jag orkar inte med det här stället just nu. take me away...


image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0