Läs gärna

Enda sedan jag börja skriva i min blogg har jag funderat på ifall jag kanske borde skriva några ord om det jag egentligen skriver om. Det jag tror en del glömmer bort är att en text på svart och vitt kan uppfattas helt olika av alla. Så som jag som skriver uppfattar det och så som du som läsare uppfattar det. Därför hatar jag egentligen msn och sms, för man har ingen aning om ifall han på andra sidan skrattar, ifall hon gråter, ifall han håller på att riva huset eller ifall hon skriver i sömnen. Med andra ord, man har inten aning om vad den andra människan är på för humör.
När jag skriver blir det som i en ond cirkel. Jag har en tanke i huvudet som jag vill få ur mig, samtidigt som jag blir arg på mig själv för att jag är så jälva negativ och då blir jag ännu mer negativ än vad jag egentligen kanske är. Sen så finns det säkert dom som tycker att det verkar som att jag tänker ta livet av mig, men riktigt så är inte fallet. Visst, jag mår inte så jävla bra, men jag har en sak jag ska genomföra innan jag dör, och det finns saker jag vill uppleva innan jag dör. Så ja, det finns faktiskt stunder som även jag har livsglädje. :) Eller iaf söker efter den...

Sen ska jag väl tillägga att det kommer nog komma en hel del negativa inlägg då jag troligen kommer byta medicin till en ny, vilket innebär nya biverkningar och flera svackor. Jag längtar så efter den dagen jag slipper mediciner och allt sådant. Kanske kommer aldrig den dagen utan medicin, men jag kanske iaf kan må bra.




- "Du kanske borde skaffa dig en gubbe!"
- "Vad ska jag med det till?"
- "Ha någon att mysa med... ha sex med också.."
- "Utan att känna sig utnyttjad...."
- "Ja, lite kärlek sådär!"

Du är bra rolig du. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0