Jag ska gifta mig med SL när jag blir liten

Ibland älskar jag verkligen SL!

Idag när jag skulle hem från Berga så tänkte jag ta 14.00 bussen. För det första var bussen drygt 10 min sen och sen när den stannar vid Ekebo för att släppa av någon så kommer inte bussen iväg. Sen fick bussen ryck och trodde inte att dörrarna var stängda fast dom var det. Så vi kom inte därifrån! Stog vid Ekebo i 1 timme. Sen jävlar kom bussen igång! Fyfan för SL ibland. Fast inget slår min bussresa i våras. Det kan man kalla för en nära-döden-upplevelse.



image43


här ligger ångest och prylar i drivor

det kallas tvivel, det där som stör
det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort, som en fågel i bur
en obehaglig distans, en konstig känsla nånstans
det känns tomt - eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0