Glass är gott.

Årets första glass ute i solen (?!) avklarad! Hah! Lollo och Amanda fick vara med, eller kanske jag som fick vara med... Ehm, hur som helst. Vi åt glass! :) Det var faktiskt gott!

Idag var det jobb igen, har inte varit där sen i onsdags, men det var skoj! Tomt utan Fia, men henne får jag träffa imorgon. Som tur är. :)

Annars så är jag seg efter helgens bravader. Om man nu kan kalla det för bravader. 8-) Var iaf hos husläkaren igår, eller ja, min husläkare var inte där så jag fick gå till en annan som var jävligt bra! Tog prover och ska tillbaka för att ta ytterligare prover på hur funktionen på organen fungerar. Dessutom fick jag Atarax, nej jag har ingen allergi. Det ska tydligen vara snabbverkande vid ångest. Hoppas det funkar! Dessutom gick jag tillbaka till gamla dosen av medicinen. Suck.

Sen måste jag säkert till veterinären med Ängla. :/

Ne, nu ska jag gå och laga mat. Kul va?

Kommentarer
Postat av: Lisa.

Annars kan du testa Valerina Forte mot ångest. Jag tänkte testa idag, får se om det funkar. Det är naturgrej så det är inga biverkningar, bra.

2008-04-16 @ 10:24:40
Postat av: Sofie

Det låter iofs lite coolt. ;O Du får berätta sen hur det funkar sig. 8-)

2008-04-16 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0