Attans pannkisar vad trött jag är.

Idag var en överraskande dag. Innan jag skulle sluta jobbet så kom kära Danne och påpekade att min mobil ringt flera gånger och han var allt annat än glad eftersom han då inte kunde sova på sin lunch. Själv tyckte jag bara att det var roligt. :D Sen kom Jessica, Mandis och Natha med glass och sen åkte vi till Täby centrum och gick i lite affärer. Måste säga att det blidde en överraskning när flickorna kom. Sen försökte Natha få mig att tro att Jessica var gravid och att dom hade fixat jobb åt mig på Tempo. Tss.

Annars så är jag bara hur trött som helst. Handen gör ont och mina fötter ömmar. Men varför klaga?







Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vadå, gick du inte på våra april skämt? :)

2008-04-02 @ 19:44:40
URL: http://mandin.blogg.se
Postat av: Sofie

Ne jag gjorde ju inte det. Men jag måste erkänna att det var nära. ;D

2008-04-03 @ 17:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0